Klacht: PAKKETJE NIET BEZORGD!

Jana Offermans op 07 december 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26-11-2021 heb ik een bestelling geplaatst bij jullie. Dit was een parfum van Jimmy Choo Floral van 60ml! Nu kreeg ik op 28-11-2021 het bericht dat hij onderweg was super fijn dus.
Nu is het pakket bezorgd en ondertekend maar niet door mij, iemand thuis, buren of overburen. Er is ook geen briefje achtergelaten… Nu zou ik graag of alsnog het pakketje willen krijgen of mijn geld terug. Heb al een mail naar de klantenservice gestuurd maar geen reactie. Ook al paar keer gebeld maar krijg niemand te pakken… hoop dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost!!!

Zendingsnummer:
3SDGB106981074

Met vriendelijke groet,

Jana Offermans

Gewenste Oplossing:

Pakketje alsnog krijgen
Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jana Offermans