Klacht: pakketje kwijt en geen antwoord van Asos

op 30 juni 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb onlangs kleding besteld bij Asos. Dit pakket heb ik gevold via Track & Trace. Op gegeven moment stond het pakket als ‘afgeleverd’ maar ik heb niks ontvangen. Ik heb toen mijn gegevens gecheckt en zag dat ik de cijfers van mijn postcode verkeerd had ingevuld. Ik heb toen achterhaald welk adres bij die postcode en het huisnummer hoorde en kwam uit op een adres in Zeeland. Ik heb het telefoon nummer van dat adres kunnen vinden en heb de bewoners gebeld met de vraag of ze iets hadden ontvangen. Dit was een oudere vrouw en leek me betrouwbaar. Ze vertelde me dat ze niks had ontvangen.

Het is natuurlijk mijn eigen fout dat ik de postcode verkeerd heb ingevuld maar ik zou wel graag geholpen worden. PostNL kan me niet helpen omdat ze zeggen dat ik bij Asos moet zijn.

Als ik bij Asos kijk, kan ik alleen contact opnemen via Facebook en Twitter. Dat heb ik gedaan. In het Nederlands en Engels maar ik heb nog steeds geen antwoord terug.. Ik heb al meerdere keren een bericht geplaatst maar ze blijven stil.

Als mijn pakket gevonden wordt en naar mij opgestuurd kan worden of het geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BabetteTermaat