Klacht: Pakketje kwijt

op 21 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juli is er een pakketje aangeboden bij een Kiala punt. Op 12 juli is dit pakketje naar het sorteercentrum verzonden. daarna ben ik 2 keer bij Kiala punt geweest om te vragen of het pakketje al binnen is.bik heb ook al 2 keer een navraag ingediend bij Kiala.nl maar daar krijg ik geen enkele reactie op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een antwoord van Kiala krijg dat ik mijn pakketje kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yolanda Brouwer