Klacht: Pakketje is onderweg en nooit op bevestiging geklikt om te bestellen

op 30 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Via Facebook zag ik hun advertentie met een leuke actie.. Ik werd nieuwsgierig en zag nergens prijs staan en de verzendkosten.
Heb mijn adres ingevuld en zo kwam je op volgende pagina en zag alleen prijs van Quickmax
Normaal voor dat je op bestellen klikt zie je ook hoeveel de verzendkosten zijn
Ik heb niet eens op bestellen geklikt die ik ook niet zag. Werd ik van site eraf gegooid.
De zelfde dag kreeg ik een mail dat mijn bestelling is verzonden met 15 euro verzendkosten.
Ik wil Quickmax niet eens bestellen was alleen erg benieuwd hoeveel dat serum koste.
Ben benieuwd of alles goed afloopt na alle klachtverhalen wat ik lees en hoor.

Nadat ik hier een klacht op heb gezet over luxstyle.nl
Heb ik een mail van hun gekregen dat een bevestiging is als jij je gegeven invult en aantal klikt
De gegevens heb ik ingevuld omdat het een regio aanbieding is. En dacht als ik dus mijn adres invult pas dan korting krijg en achter ga komen hoeveel het nou kost.
Het was niet bij mij opgekomen om te bestellen alleen uitnieuwsgierigheid voor bedrag.
Nadat je aantal klikte word je van site eraf gegooid. En weet je alsnog niet wat je totaal bedrag is totdat je pakket al onderweg is.
Nu moet ik dus gaan terug zenden naar Denemarken waar waarschijnlijk een prijskaartje aan hangt voor verzendkosten.
Na vele klachten wat ik heb gelezen zijn hun pakketten nooit terug gekomen en alsnog moeten betalen met flinke boetes tot deurwaarde.
Laat je niet misleiden door luxstyle.nl !!!

Ik wil zonder problemen terug zenden zonder enige kosten voor mij.
Omdat ik dat niet besteld heb!
ben pas tevreden als alles goed verlopen is.
Blijkbaar is mijn pakket onderweg.
Ben benieuwd hoe dat bij mij gaat lopen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ShirleyLiliana