Klacht: pakketje helemaal niet gekregen

op 20 september 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Op 27 juli begon ik me af te vragen waar mijn pakket nu zou zijn.
Het pakket had ik 2 weken eerder besteld. Ik had geen bericht ontvangen dat het verstuurd was of iets. Ik kreeg binnen 2 uur via de email mijn track en tracé code en daarin stond ook dat mijn pakket al 1 week in Vlaardingen lag. Meteen de Mango gebeld hoe dit kon gebeuren. Er was een fout melding bij het verzenden van de Email. Ik moest maar contact opnemen het DPD het verzend bedrijf. Die gebeld kreeg ik te horen ja het is de fout van Mango. Daarna gevraagt of hun bezorgers geen briefje door de brievenbus doen? Het antwoord was: normaal gesproken wel. Maar als ik wilde kon ik hem nog snel ophalen. DPD en Mango snapte niet dat ik niet zomaar op een dinsdag voor 5 uur even mijn pakket kon ophalen. Even in je pauze ? terwijl het totaal een uur rijden is. Ik had meteen aangeven van laat maar zitten retour het maar en ik wil mijn geld terug. De mevrouw van de Mango klantenservice begreep mij wel. Ze beloofde mij dat ik binnen 2 tot 4 weken mijn geld terug kreeg. uiteindelijk na 4 weken nog mijn geld niet. weer gebeld. In het systeem bij de Mango stond dat het pakket was verstuurd. Ik zou nog even een week wachten was het advies. na een week nog niks nouja toch maar weer bellen. Ja mevrouw wij hebben contact met DPD opgenomen en hun weten ook niet waar uw pakket is. Wij wachten nu op antwoord van hun. Terwijl bij de Track en tracé code er nu al voor de tweede keer staat dat het pakket geretourd is. Ja maar mevrouw dat doen hun steeds was het antwoord. maar hun wachten 5 werkdagen op antwoord.. Dus eigelijk betekend dat dat hun het normaal vinden dat ik 2,5 maand op mijn geld moet wachten terwijl bij hun alles fout gaat wat maar fout kan gaan? niet iets aanbieden als goedmakertje? nee dat kunnen ze niet.

Mijn geld zo snel mogelijk terug en ik kocht best veel bij de mango maar nu nooit meer als ze niet eens iets extra's kunnen doen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miess134