Klacht: Pakketje doet er 3 dagen over Tilburg Amsterdam; waarschijnlijk is de besteller helemaal niet langs gekomen op de 2e dag…

op 18 mei 2018 over Overige websites in de categorie Websites

1e) op zaterdagmiddag 12 mei een Macbook-oplader besteld bij Macbookoplader.nl in Tilburg.

2e) op 2e afleverdag, 15 mei ’s morgens om 9 u Macbook-oplader gebeld: pakke zou volgens Post.nl ’s middags voor 16.15u afgeleverd worden: niemand gezien;

3e) die middag 15 mei om 16.45u Macbook-oplader weer gebeld: ze rapporteerde dat volgens Postnl de bezorger op 160 m van mijn adres was….

4e) om 17.45u was die 160m nog niet overbrugd: nog steeds geen oplader (waar ik al 2 dagen op wachtte om artikel etc te versturen vanuit mijn laptop); bellen met MacBook-oplader lukte niet meer, want was gesloten.

5e) Klantenservice rond 18.30 u gebeld, maar die konden niets voor mij doen, want bezorger ‘zou langs geweest zijn en was inmiddels met pakje al op terugweg.

6e) Toevallig kwam ik de volgende dag een buurman tegen met hetzelfde probleem: was ook thuis, niets afgeleverd, maar kreeg van BOL.com bericht met excuses dat bezorger er niet aan toe was gekomen……;
Dat brengt me tot de constatering, dat de bezorger hier waarschijnlijk nooit geweest is.

7e) Waarom, als hijzij wel geweest is: waarom geen berichtje achter gelaten en het pakje afgeleverd bij de (aanwezige) buren????

8e) De 3e dag, woensdagmorgen vroeg weer de afzender MacBook-oplader gebeld: konden achterhalen dat pakje opnieuw (???) die dag bezorgd zou worden tussen 13.15 en 15.15u: om 15.15 u was de bezorger er (als ook bij die buurman), én vroeg me voor andere buurvrouw een pakje in ontvangst te nemen (en deed bij haar een berichtje in de bus….).
Navraag bij hem of hij hier gisteren ook geweest was, vertelde hij dat dat hij hier niet geweest was en ook geen dienst had; dus moest het z.i. een collega geweest zijn (klonk geloofwaardig);

9e) Ik wilde een klacht indienen: op de website is geen (mail-)adres te vinden, dat kan alleen telefonisch…….

10e) mijn vertrouwen in Postnl is inmiddels niet erg groet meer; waarom niet meer probleem-oplossend service verleend toen ik belde?

1) Vraag aan Postnl: Is er een melding gemaakt door de telefoniste op dinsdag 15 mei over mijn klacht?

2) Waarom op de website geen informatie hoe je schriftelijk en per mail een klacht kan indien?

3) Waarom is het pakje niet de 1e (werk) dag na mijn bestelling afgeleverd?

4) Waarom geen bericht hierover?

5) Kan ik een reactie krijgen van Postnl óf die besteller op de 2e dag 15 mei wel langs is geweest (bij mij en mijn buurman)?

De afzender zal ik een kopie sturen over deze klacht.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overige websites

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overige websites nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnhuijg