Klacht: Pakketje blijft maar in het sorteer centrum

Sarahaimy op 27 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 27 oktober 2012

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb een. Telefoon met abbonement besteld en uiteindelijk krijg ik en track and tracé nummer dat ik het kan volgen maar het enige waar hij is aan gekomen is op het sorteer centrum. Aantal eren gebeld maar moet maar geduld hebben. Klachten formulier daar ingevuld en toen reactie dat zij niet kon zien waar het pakketje zich nu bevind met de oplossing als hè dan niet binnen s moet je de afzender bellen. Maar ja de houd zich er verantwoordelijk voor 3 dagen na verzenden . En telkens krijg je een dag met tijd dat het bezorgd zou worden en telkens word deze een dag verlaat ik vind dat ze dat pas neer moeten zetten als deze ook echt daad werkelijk verstuurd word die dag.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketje zo snel mogelijk te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM