Klacht: Pakket wordt niet geleverd en Kiala regaeert niet op mijn mails!

op 06 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben ZEER ontevreden over Kiala. Pakket is verzonden door leverancier op 17 juni. Sinds 22 juni staat er dat pakket wordt getransporteerd maar er gebeurd niets. De leverancier heeft contact opgenomen maar ook dan gebeurd er niets.
Zelf heb ik twee mails gestuurd, gebruik gemaakt van het contact formulier. Je krijgt een automatische melding dat je een reactie krijgt. Maar ook hier pp krijg ik GEEN reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvang een reactie op mij mail!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CarolienD