Klacht: Pakket wordt niet bezorgd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 x een niet thuis melding via de mail gehad met daarin vermeld dat er een briefje met een niet thuiscode is achtergelaten. Nou chauffeur komt gewoon niet aan de deur. Al 2 x gebeld a 1,00 per gesprek, telefoonnummer voor chauffeur achtergelaten, aangegeven dat het bij de buren mag worden achtergelaten, maar ho maar. Wat een ballentent zeg dit bedrijf. Nog nooit meegemaakt met ander bezorgdienst. Oh ja….. en als ik mijn pakket via de site bij een depot wil laten afleveren, geeft het programma aan dat het pakket al is afgeleverd! !

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket geleverd wordt met onkostenvergoeding telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Swiebertje45