Klacht: Pakket vastgehouden in pakhuis

RoelR9070597023842 op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket, dat op 1 februari is aangeboden bij UPS, ligt ondertussen al een week op het centrum in Herne Boerning Duitsland. Het pakket zou afgelopen maandag al moeten zijn bezorgd. Speciaal thuisgebleven voor de bezorger maar het pakket ligt volgens de Track trace, die al sinds maandag niet meer is bijgewerkt, vast in Duitsland. Gaat deze ooit nog mijn kant op komen?

Bij het ontvangen van mijn pakket.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Roel, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt. Volgens mijn gegevens is het pakket nog steeds in Duitsland. Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren. Zij kunnen dan het formulier invullen met de onderstaande link. We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 15 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen. Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld, wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 17:14 geantwoord

Beste Roel,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

RoelR9070597023842

Heeft op 16 februari 2021 om 17:15 geantwoord

Er is mij helemaal geen oplossing geboden?? Ik wil graag verder contact om dit op te lossen. Tot op heden wacht ik al weken op mijn pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door RoelR9070597023842