Klacht: Pakket vanaf 20 mei opgehaald en daarna niks meer

Grid68 op 02 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Ingrid, Wij hebben uw klacht reeds in behandeling genomen op klachtenkompas.nl. Aangezien het overzichtelijker is om via één kanaal te communiceren, willen we u voor de verdere afhandeling graag doorverwijzen naar klachtenkompas: https://www.klachtenkompas.nl/dhl-express/pakket-spoorloos-afgehaald-en-voor-de-rest-blijft-t-stil-bij-dhl Wij hopen dat we er samen...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 2 juni 2015

Een klant heeft op 20 mei een pakket laten ophalen door DHL, maar sindsdien is er geen verdere informatie over de status van het pakket. Ondanks meerdere e-mails en telefoontjes naar de klantenservice heeft de klant geen reactie ontvangen en is het pakket spoorloos. De klant uit zijn onvrede over de gebrekkige communicatie en het gebrek aan ondersteuning van DHL.

Mijn Klacht:

ik heb woensdag 20 mei een pakket laten ophalen ,en op de status staat opgehaald, en sindsdien is t stil, al meerdere mails verstuurd en gebeld, maar ja ,waar het is weten ze ook niet! Heb al vaak met DHL verstuurd en iets op laten halen bij mensen die niet wilde opsturen ,dus laten ophalen, is altijd goed gegaan,maar nu dus niet, maar n reactie terug ho maar! Erg triest, ik betaal n pakket, plus betaal aan DHL €7,50 ,en spoorloos, jullie kunnen toch n pakketnummer nagaan

Gewenste Oplossing:

eindelijk eens n keer n reactie,en niet met" ik zie opgehaald,maar waar hij is,tja dat kan ik ook niet zien" en de verzender moet met ons contact opnemen! Nee, ik heb het afhaalopdracht gedaan, omdat de oude man niet de deur uit wilde, en het jullie probleem, jullie hebben t pakket afgehaald, dus in jullie handen en dan jullie verantwoordelijkheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juni 2015 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ingrid,

Wij hebben uw klacht reeds in behandeling genomen op klachtenkompas.nl. Aangezien het overzichtelijker is om via één kanaal te communiceren, willen we u voor de verdere afhandeling graag doorverwijzen naar klachtenkompas:

https://www.klachtenkompas.nl/dhl-express/pakket-spoorloos-afgehaald-en-voor-de-rest-blijft-t-stil-bij-dhl

Wij hopen dat we er samen met u uit kunnen komen en de klacht naar tevredenheid kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groet,
DHL Parcel webcare team

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - nou robin van klacht.nl DHL heeft het NIET opgelost,want ik heb mijn pakket nog steeds niet na 2 weken , zou herlabeld zijn!!!!! ja..en dan? waar is hij nu? ik zou melding krijgen als ik m kan ophalen bij een dhl punt, maar dat zit er ook niet meer in denk ik

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM