Mijn Klacht:
ik heb woensdag 20 mei een pakket laten ophalen ,en op de status staat opgehaald, en sindsdien is t stil, al meerdere mails verstuurd en gebeld, maar ja ,waar het is weten ze ook niet! Heb al vaak met DHL verstuurd en iets op laten halen bij mensen die niet wilde opsturen ,dus laten ophalen, is altijd goed gegaan,maar nu dus niet, maar n reactie terug ho maar! Erg triest, ik betaal n pakket, plus betaal aan DHL €7,50 ,en spoorloos, jullie kunnen toch n pakketnummer nagaan
Gewenste Oplossing:
eindelijk eens n keer n reactie,en niet met" ik zie opgehaald,maar waar hij is,tja dat kan ik ook niet zien" en de verzender moet met ons contact opnemen! Nee, ik heb het afhaalopdracht gedaan, omdat de oude man niet de deur uit wilde, en het jullie probleem, jullie hebben t pakket afgehaald, dus in jullie handen en dan jullie verantwoordelijkheid

