Klacht: Pakket uit Engeland komt maar niet

op 25 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 26 april wacht ik op een pakket uit Engeland.
Krijg constant foute updates en ook onleesbare updates.
Eerste keer belde ik met ups zou het terug gestuurd worden naar de verzender, dit zou de medewerker tegenhouden. Kreeg daarna een melding van import kosten, deze direct betaald.
Daarna vage updates vanuit ups, weer gebeld. Ze zijn het pakket kwijt en kunnen niks doen zonder een onderzoek van de verzender.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket graag ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 mei 2021 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Liliane,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt.

Volgens mijn gegevens heeft het pakket al meer dan drie werkdagen geen fysieke scan gehad.
Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten.
Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren.
Zij kunnen een claim formulier invullen met de onderstaande link.
We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 15 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen.
Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld,
wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven.

https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Ons excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 25 mei 2021 om 11:52 geantwoord

Dit is geen oplossing als de verzender niet reargeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilianevelders