Klacht: Pakket terug gestuurd

op 15 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedenmorgen mevrouw/ mijnheer,

Op 30 april 2016 heb ik een pakketje ontvangen met 3 goederen erin 1 daarvan was kapot binnengekomen en 1 daarvan was de verkeerde kleur nou heb ik dus de volgende dag op 1 mei 2016 al het totale bedrag betaald, de kapotte en de verkeerde artikel heb ik op 2 mei teruggestuurd maar heb nog geen geld teruggekregen of een mail? Hoezo?
Ik zou heel blij zijn als ik een antwoord zou krijgen op mijn vraag heb best een tijdje gewacht is nu 15 mei.
Alvast bedankt,
Mvg,
Tugba guclu

Als ik mijn geld terugkrijg van die artikelen of in plaats van de kapotte een goede en van die verkeerde kleur de goede kleur

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 19 mei 2016 om 09:55 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Excuses voor de trage verwerking van uw retour. Op dit moment is het enorm druk. Hierdoor is er helaas een achterstand ontstaan in het verwerken van de geretourneerde artikelen. De twee weken die u inmiddels al wacht is echter geheel buiten proportie. Dit zou niet mogelijk moeten zijn.
De Rudolph's Bakery schaal/mengkom - Ø 22 cm - roze heb ik aan u nageleverd. Naar verwachting ontvangt u deze morgen. Helaas is het andere artikel niet meer op voorraad. Aan Afterpay zal worden doorgegeven dat u dit artikel geretourneerd heeft en wij het niet meer hebben kunnen leveren.

Excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Guclu