Klacht: Pakket te laat geleverd

Via Vistaprint een spoedbestelling flyers gedaan en hier extra voor betaald, pakketnummer 61818090221608. Pakket zou op 11 mei worden bezorg. Is niet gebeurd. Op die dag via site GLS doorgegeven, dat ik pakket de volgende dag op GLS depot Proostwetering Utrecht zou ophalen. Was de 12de om 15.45 bij depot. Toen werd aangegeven dat pakket er nog niet was, was nog in depot Sliedrecht wegens verkeerd gescand. Pakket pas op 13 juli ontvangen om 16.45. Hierdoor kon de presentatie niet aan potentiële klanten worden uitgedeeld.

Bij excuses bericht en aangeven waarom verkeerd gescand is, hoe kon dit gebeuren? Waarom ben ik de 12de trouwens niet gebeld dat pakket niet was aangekomen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TP Solutions