Klacht: Pakket retour verstuurd, niet betaald ook geen hulp

As1995 op 01 maart 2021 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Had 2 maanden geleden een pakket verstuurd naar Bershka. Maar blijkbaar heb ik het verstuurd naar hun sorteercentrum. Ik dacht dat het retoursticker al erop stond omdat er retour op stond. Maar toen ik hem wou versturen zeiden ze dat ik zelf moest betalen bij DHL. Dus had vandaar zelf verstuurd. Wist niet dat ik de retour sticker moest uitprinten omdat ik lang niet meer had besteld na een slechte ervaring met Bershka. Toen werd ik ook slecht geholpen. Maar dacht Missvhien hebben ze eraan gewerkt niet dus. Had dit keer 2 pakketen verstuurd een grote en een kleine. Kleine is uitbetaald alleen de andere met waarde van 150 was ook naar de sorteercentrum verstuurd maar die is niet uitbetaald en word ook niet geholpen omdat ik het zelf had verstuurd. Ze geven ook geen nummer van het sorteercentrum ofzo en Dhl heeft het daar bezorgd dus loop dood uit met regelen. Graag wil ik geholpen worden want het pakket is alsnog verstuurd naar hun sorteer centrum.

Graag wil ik geholpen worden en mijn geld terug krijgen. Bestel graag bij Bershka omdat ze leuke kleding hebben maar door dit wil ik Missvhien niet meer bestellen tenzij ze me helpen ermee

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door As1995