Mijn Klacht:
Een tijd geleden heb ik kleding geretourneerd via het DHL Parcel Service station op Rotterdam CS. Volgens DHL zou het pakket binnen 24 uur verstuurd moeten worden, maar een week later is de kleding nog steeds niet aangekomen bij het postorderbedrijf. Gevolg: Mijn retour was te laat en ik draaide voor de kosten op (€220)
Bellen naar DHL lukt niet in het weekend, maar na enig mail contact kreeg ik het volgende antwoord: “Helaas kunnen wij hier niet zien wat er mis is gegaan en waardoor de vertraging is ontstaan. Onze excuses voor het ongemak.”. Na nog meer mail contact mailen ze me dat ik een claim mag indienen via het bijgevoegd claimformulier, maar dit claim formulier is niet bijgevoegd.
Vervolgens heb ik niks meer van DHL gehoord. Conclusie: NOOIT PAKKETEN VERSTUREN VIA DHL!!!
Gewenste Oplossing:
Uitleg waarom ze zich naar aan het eigen voorwaarden houden, en 220 euro.
zendingsnummer: 3SDFY893579404

