Klacht: Pakket op verkeerde adres geleverd en nu (voor mij) kwijt!

Uit Nepal verwachtte ik een zending. Na track and trace kwam ik er achter dat deze bezorgd zou moeten zijn bij een \”buurman\”. De persoon die ondertekende ken ik niet en ontving ook geen briefje waarop stond bij welke buur het pakket afgegeven zou zijn.
Na bellen met GLS bleek het op een heel verkeerd adres geleverd te zijn in mijn woonplaats. Het is een adres waar meerdere bedrijven gevestigd zijn en ik weet dus niet bij welke van die bedrijven het bezorgd is.
Verder wilden ze me niet helpen en adviseerden me mijn leverancier te contacten. Dat deed ik inmiddels maar die krijgt van zijn contactpersoon ook niet meer info dat dat het bezorgd is bij een buurman met zijn naam.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd! Het pakket is kennelijk in de buurt, GLS maakte hier lokaal de fout en verwacht dus dat zij het probleem oplossen!

Als mijn pakket deze week nog bij mij thuis bezorgd wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Mondharpshop - Steven Korthout

5 maanden geleden - Bedankt Robin van Klacht.nl voor je inzet!! Wat de reactie van GLS betreft. Dit is geen oplossing. Telefonisch is mij al 2 keer eerder verteld dat de chauffeur weer naar die plek gaat. Ook werd me beloofd me terug te bellen; niet gebeurd. Het is pas opgelost als mijn pakket ongeschonden en compleet bij mij bezorgd wordt.

Reactie van de melder van de klacht Mondharpshop - Steven Korthout

5 maanden geleden - Jawel, nu is er een oplossing. Fijn. Tevreden ben ik dat er een oplossing is; ik heb mijn pakket. Niet tevreden ben ik met de klachtafhandeling van GLS. Ik voelde me niet serieus genomen en werd niet goed geholpen. De verantwoordelijkheid werd bij mij neer gelegd terwijl het GLS was die de fout maakte. Een vriendelijke (leidinggevende) bezorger kwam zojuist bij mij aan de deur. Hij bleek meer kennis te hebben dan de GLS mensen waarmee ik telefonisch en per mail contact had. Hij kon zien dat het GPS signaal van de scanner aangaf dat het pakket op moment van tekenen aangaf dat het in mijn straat was, en dus niet op een heel andere locatie in mijn woonplaats zoals men mij meldde. De drie fouten die de (beginnende) bezorger maakte op moment van bezorgen zijn: 1) hij vulde de verkeerde naam in op zijn scanner. 2) hij registreerde niet waar hij pakket had afgeleverd. 3) hij deed niet bij mij een briefje in de bus waar hij het pakket had afgeleverd. De inspanning van Klacht.nl lijkt enorm geholpen te hebben om GLS in actie te laten komen. Enorm bedankt daarvoor! Wat mij betreft is de klacht opgelost en kan de zaak gesloten worden.

Bericht van General Logistics Systems (GLS)

5 maanden geleden - Geachte Steven Korthout, GLS is blij dat uw klacht is opgelost en het pakket terecht is. Uw feedback zullen we meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Steven Bergen General Logistics Systems

Alle klachten die gemeld zijn door Mondharpshop - Steven Korthout