Klacht: Pakket ontvangen ongevraagd

op 10 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik kreeg een aanbieding via Facebook over een snorkiller dus ik keek wat het koste enzo maar je moet dan gegevens invullen maar het viel veel duurder uit als geadverteerd dus ik dacht laat maar…paar dagen later bevestiging dat de bestelling onderweg is en nu is het binnen maar ik heb nooit duidelijk akkoord gegeven of duidelijk besteld je word op onduidelijke slinkse wijze in een koop gelokt zonder duidelijke bevestiging dat je iets koopt

Dat ze het pakket retour nemen rekening sluiten en ik nooit meer iets van deze malafide oplichters zal ontvangen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 22:36 geantwoord

Beste Maurice,

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschillende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice. Zodra we uw retournering hebben ontvangen, zullen we de factuur sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Maus6783