Klacht: Pakket ontvangen echter niet bestelt

op 16 mei 2018 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Er is een pakket afgeleverd met blackhead killer peel-off mask met een groot factuur bedrag. Ik heb deze niet besteld. Nu wil ik dit via mail@onlineshopping59.com terug sturen. Zoals op de factuur staat vermeld. Helaas reageren zij niet terwijl ze beloven 247 aanwezig te zijn om te kunnen helpen.
Hopelijk wordt dit netjes afgehandeld zonder dat ik hoeft te betalen.

Hopelijk wordt dit netjes afgehandeld zonder dat ik hoeft te betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 11 september 2018 om 13:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Malis