Klacht: Pakket nooit ontvangen, geen update vanuit Perry Sport

op 19 mei 2020 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 mei een bestelling gedaan via de online winkel van Perry Sport. Dit pakketje zou enkele dagen later bezorgd worden via DHL, maar dat is nooit gebeurd. Op de Track Trace staat dat het ‘gescand is op het sorteercentrum’. Ik snap dat het door corona allemaal wat langer duurt, maar ik heb nu het gevoel dat het pakketje spoorloos is. Er zou een onderzoek gestart moeten worden vanuit Perry maar die zijn totaal niet bereikbaar. Ik heb nu al minstens 5x geprobeerd de klantenservice te bellen en al meerdere keren gemaild maar ik krijg geen reactie. Dit is erg frustrerend omdat ik dus ook niet m’n geld kan terugvragen. Ik wil graag helderheid over deze situatie hebben.

Gewenste Oplossing:

Pakketje ontvangen met een verklaring of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ST1294