Klacht: Pakket nooit geleverd en nooit reactie op berichten

op 12 mei 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou op 3 mei geleverd worden en is nooit verder gekomen dan een distributiecentrum in Belgie.

Asos negeert de vragen aan zowel engels als nederlands support team.
Via Facebook chat krijg je alleen te horen dat ze zsm een mail sturen.

Dit doen ze dus ook niet.

Voorheen nooit problemen gehad

Gewenste Oplossing:

Geld terug of het pakket met passende tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door markdesign