Klacht: pakket nooit bezorgd

op 18 mei 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Ik bestelde bij \’\’Violeta by Mango\’\’ een jurkje. Kon de status van het pakketje volgen. Het bleef hangen bij \’\’gearriveerd op depot\’\’.
Na iedere dag kijken en nooit de status dat het op transport was besloot ik Mango te mailen. Die reageerde heel traag op mijn mail. Mailadres was ook lastig te vinden.

Ik kreeg als reactie dat het pakket 2 keer was aangeboden en er niemand thuis was, maar nooit was er gemeld dat pakket onderweg was, die status \’\’gearriveerd op depot\’\’ bleef hetzelfde èn er is al die tijd iemand thuis geweest. Nooit aangebeld, nooit een briefje in de bus, gewoon niet geleverd.

Weer Mango gemaild, dagen overheen, geen enkele reactie. Bedrijf met veel moeite gebeld, die weten van niets, pakje spoorloos, te lang geleden! Heb het vermoeden dat het gewoon gestolen is, maar hoe bewijs je dat?

Geld terug of jurkje met spoed geleverd. Ophalen gaat niet, geen auto en veel te ver weg ( en is trouwens onvindbaar daar, DPD weet van niets \'\'te lang geleden\'\' en zegt op hun beurt dat MANGO een onderzoek moet instellen, maar die geeft een enkele reactie meer en ik ben mijn geld kwijt! Slechte zaak en slechte reclame voor beide bedrijven ).

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zonnetje07