Klacht: pakket nog steeds NIET ontvangen

op 10 juni 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 23 mei jl zou er een pakket via KIALA naar mij onderweg zijn, echter vandaag 10 juni, lees 18 dagen verder, nog steeds NIETS ontvangen en wel mijn geld betaald …
Ik hoorde zojuist dat KIALA alle telefoonnummers heeft opgeheven en dus onbereikbaar is, schandalig dit en verre van klantvriendelijk …ik begrijp niet hoe dit kan in deze tijd!
Ik ben dus nu gedupeerd en sta met lege handen!

Gewenste Oplossing:

graag zsm leveren en bereikbaar zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gemma Gobel