Klacht: Pakket NIET ontvangen maar wel betaald – contact met klantenservice onmogelijk

Liel0019 op 19 december 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket NIET ontvangen maar wel betaald. Meerdere keren heb ik telefonisch contact proberen op te nemen met de klantenservice. Helaas wordt elke keer de mededeling gedaan dat het te druk is en dat de verbinding verbroken wordt. Daarnaast heb ik totaal 6 e-mails gestuurd.

Ik heb een bestelling gedaan die 30 november aan zou komen. Als ik kijk naar de track en trace code schijnt het pakket nog niet eens aangemeld te zijn.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of mijn pakket alsnog opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Reactie van de melder van de klacht Liel0019

1 maand geleden - Tot op heden nog geen reactie ontvangen van Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liel0019