Klacht: Pakket niet ontvangen + geen geld terug

op 04 augustus 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind december had ik een bestelling geplaatst en die is 3 maanden daarna nog niet aangekomen. Na verschillende mails met de klantendienst waarin ze mij beloofden dat het pakket wel later op 1 mei zou aankomen is het pakket nooit aangekomen. Ik heb mijn geld teruggevraagd en werd beantwoord door een standaard mail waarin ze zeiden dat ik geduld moest hebben en dat het pakket wel zou aankomen. Ik ga ervan uit dat ik na deze mail een terugbetaling krijg. Het volgnummer van mijn bestelling is SYLLT41545640

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn terugbetaling ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

3 weken geleden - Hanna Vandaele, wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 07 augustus 2017 om 23:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hanna Vandaele