Klacht: PAkket niet ontvangen door ‘sorteerfout’ – geen service

Reddeloze op 28 oktober 2020 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteravond zou tussen 19.41 en 20.11 mijn pakket worden geleverd. Om 19.36 veranderde de status plots in ‘sorteerfout’. Helpdesk reageerde pas 1.5 uur later en ondanks belofte ‘mee te kijken’ niks meer van gehoord. Vandaag appje gekregen: het is druk, het kan langer duren. Komt allemaal niet professioneel over.

Gewenste Oplossing:

Als deze mensen iets anders gaan doen wat niet met apkketten bezorgen te maken heeft. En een betrouwbaar bedrijf het pakket wel levert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reddeloze