Klacht: Pakket niet ontvangen

op 07 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 28 november 2017 wat dingen besteld via de website.
Mailtje gehad dat alles verzonden was op 2 dec, en dan s het afwachten.
Eind december nog steeds niets ontvangen en toch maar gemaild.
Vanwege de verzendingskeuze zou het tot max 60 dagen!! kunnen duren voordat ik het in huis had.
2 maanden verder nog steeds niets ontvangen en al een aantal dagen correspondentie met de klantenservice.
Hier word mij verteld dat ze het gaan uitzoeken waar het is blijven steken en dat dit proces tijdrovend is, of ik in eerste instantie zelf even bij het desbetreffende postkantoor/koeriersbedrijf wil informeren hoe en wat (gedaan maar die weten allemaal van niets)en daarnaast nog 2 maanden geduld wil hebben.
Dacht het niet.
Gezegd dat ik mijn geld terug wil en het wel ergens anders ga bestellen.
Hier word geen gehoor aan gegeven en krijg dezelfde reactie terug met de opmerking dat het word uitgezocht en dat ik nogmaals 2 maanden kan gaan wachten.

Vind het niet acceptabel om 4 maanden te gaan wachten op wat klein spul.

Ik ben tevreden zodra ik mijn geld terug gestort krijg, of binnen nu en 7 dagen mijn pakketje in huis heb.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

5 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht rcellenbroek

5 maanden geleden - Het bestelnummer is 1711281228733290

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 07 februari 2018 om 23:49 geantwoord

Beste Roy Ellenbroek,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 26.04 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Leon
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door rcellenbroek