Klacht: pakket niet ontvangen

gister thuis gebleven omdat er een pakket zou komen krijg ik ineens om 17.00 uur een mail u wqs niet thuis en er ligt een briefje in de bus.nou mooi niet niemand heeft hier aangebeld er is niet eens een bus in de straat geweest gelogen dus briefje was ook nergens te vinden ik gebeld kost dat ook nog een 1 euro per minuut zegt die mevrouw ik zal de klacht doorgeven jaja dat moet ik geloven zeker.weet wel als ik ergens wat bestel en jullie komen dat brengen nou ik zoek wel een ander bedrijf met betrouwbare mensen die wel komen leveren.Ben hier speciaal voor thuis gebleven en dan kan ik vandaag naar het postkantoor om het op te halen moet ik daar vrij voor nemen.zal eens nagaan of dit de normale manier is van bezorgen

als ze de afspraken na komen en wel degelijk aan de deur zijn geweest en er een briefje in de bus ligt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door petra01