Klacht: Pakket niet geleverd wel een rekening

op 17 augustus 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mei 2015 bestel ik een telefoon via mijn iPad bij wehkamp

Geld wordt afgeschreven maar er staat niets in mijn winkelmandje

Ik bel wehkamp

Die zegt dat komt door de iPad hun systeem werkte nog niet vlekkeloos

Met de iPad

Zegt de mevrouw van whekamp wij storten het geld terug

En u kunt het opnieuw bestellen

Ik denk opnieuw hoort die mevrouw wel wat ze zegt

Hun systeem verteld ze net werkt niet vlekkeloos met de iPad

Het geld wordt terug gestort

Ik bestel niets koop er 1 in de winkel nog goedkoper ook !

Half jaar later krijg ik een mail dat er nog een rekening van een telefoon

Open staat ?

Ik het dure 0900 nr bellen en ze zegt de beste mevrouw van wehkamp

Na dat ik het hele verhaal heb uitgelegd aan haar

U wordt terug gebeld we zoeken dit uit

Ik wordt eindelijk terug gebeld

Krijg weer een mevrouw van wehkamp aan de lijn

Dit gesprek neem ik op en heb ik bewaard en zij verteld

Dat ze het allemaal begrijpt en ziet ze zegt ik ga het in orde maken u rekening wordt op nul gezet heb ik screenshots van ze vertrouwd er op dat het nu in orde is

Krijg nog 4 x een mail van een rekening van de zelfde telefoon die ik steeds beantwoord ik denk dit zal wel automatisch zijn ik sta tenslotte op nul op me account van wehkamp geen rekening open staan

Ik bel toch maar weer is want wordt gek van die mails steeds te beantwoorden en uit te leggen

Krijg ik een meneer aan de telefoon die beweert dat ik de telefoon wel heb ontvangen en ik moet gewoon betalen of een papier in gaan vullen dat ik iets niet heb ontvangen ik zeg beste meneer ik leg het u nog 1 x uit

Ik zeg ik heb screenshots en een gesprek op band waar op alles duidelijk is

Hij zegt zou het toch maar betalen ik zeg voor iets wat ik niet heb ontvangen en wat jullie fout is in het begin

Ik zeg en nu in eens een papier in gaan vullen waarom hebben de andere medewerkers van wehkamp in de eerste gesprekken dat niet gelijk aangegeven ?

Kon hij geen antwoord opgegeven

Ik zeg ik sta op nul en ik heb de bewijzen ik zeg ik ga niet in verdere discussie gesprek beëindigd

Nooit meer wat gehoord tot en met 2 augustus 2016

Krijg ik een brief van een deurwaarder

Ik de deurwaarder gebeld de rekening was inmiddels bijna 50 euro duurder geworden

De deurwaarder zegt ik weet nog van niets meneer ik zeg u stuurt toch een brief hij zegt u moet bellen met wehkamp maar u heeft 5 dagen om te betalen en hij wist nog nergens van ? Vreemd

Weer naar wehkamp gebeld

Alles nog maar is een keertje uitgelegd heb die mevrouw ook de band opname laten luisteren en de datums genoemd en de personen die ik heb gesproken

Ze zegt ik ga dit uitzoeken u wordt zo terug gebeld we zijn nu een dag later ik had 5 dagen om te betalen iets wat ik niet gekregen heb

Ik vindt dit grote schande ik wil ook iedereen oproepen waarschuwen om geen spullen aan te schaffen via wehkamp

Ik vindt voor zo groot bedrijf dat ze zeer slecht en onbeschoft personeel in dienst hebben

Hoop ook dat whekamp dit heel erg goed gaat maken ben er over de zeik momenteel op wehkamp

Update 5 augustus 2016

Na 3 dagen nog niet terug gebeld door wehkamp

Zelf maar weer eens gebeld want ze dreigde na 5 dagen de rekening te verhogen en dit was dag 3

40 minuten net wehkamp een gesprek gehad waarin weer wordt belooft om terug gebeld te worden

In dit gesprek he ik ook aangeven om onterecht 109 euro te willen betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen maar geen 40 euro incasso kosten ik gaf wel aan als ik die 109 euro betaal en de rekening daar mee stil staat dat ik aangifte bij de politie ging doen om dit uit te zoeken toen ik dat zei ging mvr van de wehkamp daar tegen in dat vindt ze niet zo goed idee ik zeg ik ben Nederlander ik leef in een vrij land

Als ik aangifte doe doe ik aangifte

Maar tenslotte wou ze het bedrag van 109 euro niet aannemen terwijl ik het wou betalen

Ze zei tegen mij dat de factuur van inmiddels 149,- euro gepauzeerd is tot ik wordt terug gebeld door wehkamp met een oplossing dus we wachten weer af

Wordt vervolgd

Dat de wehkamp dit nu eindelijk oplost

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:39 geantwoord

Beste Marco,

Wat een vervelende kwestie! Wij hopen dat het inmiddels voor u is opgelost, maar indien dit niet zo is, vernemen wij dit graag van u zodat we alsnog naar een oplossing kunnen kijken.
U mag ons dan een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw gegevens, dan kunnen we het telefonisch met u bespreken.

Mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

Webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Dijkstra