Klacht: Pakket niet geleverd

op 02 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakketje worden geleverd, er stond een enige tijd op de DHL tracking: Zending is onderweg voor aflevering Zending wordt vandaag aangeboden. En rond een uur of 3 stond dit er: Adres gesloten Zending wordt volgende werkdag opnieuw aangeboden. Ik heb op het pakket gerekend en voor de zoveelste keer (dit is al vaker voorgekomen) word het door een vage reden op het laatste moment gecanceld, ik snap dat het waarschijnlijk een freelance koerier was geweest en dat ik niet iedereen hier aansprakelijk voor kan houden, maar alsnog baal ik hier enorm van want nu word het dinsdag pas geleverd en dan heb ik pakket gewoon nodig om een uur 1. Het is ook niet zo dat niemand thuis was, want er stond nota bene iemand voor het huis te werken heel de middag.
Ik hoop op zo spoedig mogelijk antwoord

Het pakket het liefst vandaag nog, maar dat wel niet meer mogelijk zijn. Maar dan graag dinsdag zo vroeg mogelijk

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 jaren geleden - Goedemiddag Ninasophie,Zeer vervelend dat de zending zaterdag niet geleverd is. Ik kan helaas niet achterhalen wat er gebeurd is. Op dit moment zie ik wel dat we gisteren 2 zendingen bij u hebben afgeleverd. Zat daar de zending bij waar u zaterdag op wachtte?Met vriendelijke groet, Raffaele

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2015 om 14:48 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op [email protected] Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Ninasophie