Klacht: Pakket niet geleverd

A. Brocken op 03 april 2018 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Op 3 february heb ik een bestelling geplaatst bij een bedrijf olephancity via facebook. Dit is bevestigd met een email met ordernr. Dit is trouwens de enigste mail die ik verder heb ontvangen. De betali g liep via paypal naar mijn visa. Via de website van het bedrijf https:elephantsity.comproducts heb ik navraag gedaan naar mijn order echter nooit een reactie ontvangen. Ook een email reactie op de bevestigi gsmail gaf geen respons. Via paypal een klacht ingediend waarbij de verkoper reageerde met vermelding dat betreffende pakket bij postnl zou liggen. Echter hun track en trace informatie geeft geen hit. Klopt dus niet. Weer gemeld via site paypal . Mail van paypal ontvangen dat het pakket geleverd zouzijn ? ik heb geen info hiervan dus begrijp niet hoe hun dat wel hebben Dit weer gemeld asn paypall. Heb 63.91 dollar betasld voor een paar wolf boots kleur blauw die ik nooit heb ontvangen. Ik wil gewoon mijn geld terug.
Mvrgr Astrid Brocken te Purmerend

Als ik mijn geld terug heb 63.91 dollar.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door