Klacht: Pakket niet geleverd

op 17 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een afspraak gemaakt om zaterdag 16 september tussen 13:00 en 17:30 een pakket te ontvangen (toestel). Na de hele dag thuis te hebben gezeten (vrij gevraagd van werk) heb ik niets ontvangen.

Pas nadat ik ze zelf heb gebeld na half 6 heb ik te horen gekregen dat ze het toestel nog niet hebben ontvangen (ze hebben me blijkbaar gebeld en een voicemail hebben ingesproken.) Echter heb ik geen voicemail aan staan, en ben ik gebeld door een prive nummer, wat ik dus ook niet kon terugbellen en niet kon achterhalen wie dat was.

Nu heb ik dus een dag niet kunnen werken en heb helemaal niets ontvangen.. terwijl ik dus een legitieme afspraak heb gemaakt waarvan ik verwacht dat als er een word gemaakt, ze dat ook nakomen of goed doorgeven.

Mijn pakket z.s.m. ontvangen. Misschien ook handig om als klant 100% zeker op de hoogte gehouden worden.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

8 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

8 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 21 september 2017 om 00:31 geantwoord

Beste, bedankt voor uw bericht. Wanneer het pakket niet bij ons wordt aangeleverd is het helaas buiten onze macht om waardoor wij het pakket niet kunnen leveren. Dit heeft te maken dat het warehouse van tele2 de pakketten bij ons moet aanleveren voordat wij ze kunnen bezorgen. Ik heb zojuist even nagekeken hoe het met je pakket zit en ik zie dat hij gelukkig is geleverd! Ik vind het heel vervelend dat het klantenteam je niet te pakken heeft gekregen om vooraf aan te geven dat hij helaas niet geleverd zou worden op de eerst gemaakte afspraak. Ik wens je alsnog heel veel plezier met je nieuwe toestel. Met vriendelijke groet, OPD

Alle klachten die gemeld zijn door Emrekhan