Klacht: Pakket niet geleverd

op 10 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen dinsdag 8/8 zou door u een pakket van Karwei bij mij bezorgd worden. Gedurende deze dag veranderde de bezorgtijd diverse malen. Uiteindelijk is er die dag geen chauffeur geweest.
Wel geeft uw site nu aan: status PROBLEEM.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik die avond wel een e-mail dat het pakket bezorgd was en was u benieuwd of ik tevreden was over de service.

Woensdag 9/8 contact opgenomen met uw klantenservice. Er zou een onderzoek ingesteld worden naar deze klacht.

Donderdag 10/8 wederom contact opgenomen met uw kantenservice omdat ik nog steeds niets vernomen had. Nu blijkt dat het pakket zoek is.

Gewenste Oplossing:

Met spoed levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Visser.J