Klacht: Pakket niet geleverd

Gisteren zou ik het pakket geleverd krijgen. Ik was thuis niemand die kwam opdagen. Achteraf kijk ik terug naar de track en trace en wat lijkt de bezorger gedaan te hebben!!! bezorgen op een heel ander adres.. getekend met FER staat er.

Na contact via de winkel blijkt dat de bezorger vergeten is waar het mijn pakket heeft bezorgd. Ik weet niet wat voor mensen GLS in dienst heeft maar dit kan toch echt niet!

Pakket z.s.m. bezorgen op mijn adres indien dit niet meer mogelijk is eis ik het volledig betaalde bedrag van mijn bestelling op Dealdonkey van GLS.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht FetKilic

1 maand geleden - Contact met Dealdonkey gehad via mail. Uiterst tevreden hoe Dealdonkey het proces tot nog toe aanpakt. Verder heb ik nog steeds niets vernomen van GLS!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FetKilic