Klacht: Pakket niet binnen gekregen.

op 02 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal weken geleden een pakketje besteld op miniinthebox en heb dit tot op de dag van vandaag nog nooit binnen gekregen. Ik heb op 16-01-2014 een mail gekregen dat mijn pakketje er binnen 2-3 dagen zou zijn.
We zijn nu inmiddels de 28e en ik heb nog steeds niets ontvangen.

January 08, 2014 bestelnummer:1401081309230412
EUR € 12.85 Verzonden
January 09, 2014

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug of alsnog het pakketje ontvangen binnen een week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat uw bestelling nog onderweg is. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Irinadegraaf1992