Klacht: Pakket niet bij afhaal locatie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket was bezorgd op maandag 19 juni, maar ik was er niet dus ik kreeg een niet thuis briefje. Goed, ik had aangemeld dat ik de pakket op de volgende dag zal ophalen bij een pakketshop. Gisteren kreeg ik een sms van GLS dat de pakket klaar staat bij de afhaal locatie, mooi. Ik ging bij de afhaal locatie en er was niks daar, ze hadden me gezegd dat het mischien vandaag komt. Ik ging vandaag weer en nog geen pakket. Dus mijn vraag/klacht is, waar is mijn pakket en wanner kan ik mijn pakket verwachten? Nooit een probleem gehad met andere logistiek bedrijf, helaas kan ik dat niet zeggen voor GLS

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jasonyarzagaray