Klacht: Pakket niet bezorgd spoorloos

op 16 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dure telefoon bij Tele2 besteld voor verjaardag dochter. Bijna een week moeten wachten tot bezorging. Anno 2017. Hele dag thuis gezeten en gewacht. Niets. Gebeld , situatie uitgelegd en geen oplossing. Verjaardag zonder kado en geen enkele oplossing of richtlijn. Ben echt heel erg boos. Vooral om de laconieke houding. Ordernummer CC-1000725645.

Gewenste Oplossing:

Als de telefoon nu binnenkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Niektr

6 maanden geleden - Kan iemand alsjeblieft helpen bij dit? Na plaatsing van klacht krijgen we opeens melding van nieuwe bezorgdatum: een week later!!! Dochter zonder kado en moet nu nog een week wachten. Dit kan toch niet?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 18 december 2017 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Excuses voor de late reactie! Helaas heeft de koerier zijn route op 16-12-2017 wegens omstandigheden niet kunnen afmaken. Onze excuses hiervoor. Onze procedure is dat wij dan alle klanten hierover informeren. Helaas iser bij uw ordergegevens geen telefoonnummer bekend. Hierdoor hadden we uw telefonisch niet op de hoogte kunnen brengen.

Ik zie dat er een nieuwe afleverafspraak in ons systeem staat voor morgen. Ik heb uw telefoonnummer welke ik hier heb teruggevonden bij uw ordergegevens genoteerd. Dan kan de koerier u voor de levering bellen.

Ik ga ervanuit dat uw pakket morgen wel succesvol geleverd gaat worden.

Nogmaals onze excuses dat uw pakket de eerste keer niet geleverd kon worden.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Reactie van de melder van de klacht Niektr

6 maanden geleden - Klacht is niet opgelost !!!! Telefoon nog steeds niet geleverd

Reactie van de melder van de klacht Niektr

6 maanden geleden - Leugen op leugen. Ik heb scherm afdrukken dat mijn telefoon nummer zowel door is gegeven aan Tele2 alswel aan Online pakketdienst. Inmiddels aantal keren gebeld zowel met Tele2 als pakketdienst onder andere twee keer mer dhr Wim de Waal van onlinePakketdienst. Beloftes per email en telefonisch dat het pakket vandaag eindelijk bezorgd zou worden. Weer hele dag gewacht. Chauffeur belt paar uur geleden op dat hij binnen twee zou arriveren. Tien minuten geleden ontvangen wij een mail van Online Pakketdienst dat wij niet thuis zouden zijn?????!!!!! We zitten letterlijk bij het raam. Hadden we al gezegd dat dit een verjaardagskado ging voor ons dochtertje? Sta je dan. Is er nu werkelijk niemand die deze oplichterij kan opdoeken en ons de telefoon kan doen toekomen?

Reactie van de melder van de klacht Niektr

6 maanden geleden - Krijgen zojuist een app van de chauffeur dat hij aan de deur is geweest en heeft geklopt. 1) wij hebben gewoon een deurbel 2) wij zijn hele avond en middag thuis gebleven omdat dit kado voor onze dochter echt binnen moest komen. 3) Wederom niemand op onze beelden die op ons terrein is geweest laat staan aan de deur. Morgen zullen we de hel bestelling bij TELE2 annuleren en ons dochtertje op een andere manier moeten verrassen. Werkelijk nog nooit Zoniet meegemaakt. Verdrietig en boos.

Heeft op 19 december 2017 om 21:55 geantwoord

Dagen gewacht en aan lijntje gehouden. Nog steeds geen telefoon van Tele2 en alleen maar leugens van Online pakketdienst. Hoe kan deze klacht status opgelost hebben?

Alle klachten die gemeld zijn door Niektr