Klacht: Pakket niet bezorgd na 2 wkn

op 29 juli 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Vandaag 2 weken terug online bestelling gedaan op vrijdag. Maandag kreeg ik de bevestiging dat t bij de post was aangeboden.
Na aantal dgn niets gehoord via twitter contact opgenomen en gebraagd naar status. Er werd mij geadviseerd met het CC contact op te nemen. Vorige week vrijdag gedaan, kreeg meteen reactie dat t uitgezocht zou worden. Weer niets gehoord en zelf op woensdag gebeld en gevraagd naar de status. Ze wisten het nog niet. Vandaag vrijdag weer totaal 2 wkn verder en weer gebeld. Ze weten nog steeds niks. Er is een klantenservice (extern bureau) die niet in het systeem van Prenatal kan en mij dus ookniet kan helpen.
Vandaag in de winkel geweest en dan zie ik de producten die ik besteld heb gewoon staan.

Als ik op de hoogte gehouden wordt door prenatal en niet steeds zelf hoef te bellen en mijn pakket bezorgd krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Babyopkomst2016