Klacht: pakket niet bezorgd – luie medewerker

Haaitje75 op 03 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 3 juli 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Helaas heeft de verzender de volgende postcode huisnummer combinatie ingevuld: 20 c 3028VH, dit bestaan alleen niet. Daarom hebben wij uw zending retour afzender moeten sturen. Fijn om te lezen dat u al contact heet...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 3 juli 2024

Een klant van DHL heeft problemen ervaren met de levering van een pakket dat op 1 juli zou aankomen. Ondanks dat de klant thuis was, beweerde DHL dat het adres onbekend was en dat het pakket retour was gestuurd. De klant beschrijft de service als onpersoonlijk en onvriendelijk, en heeft moeite gehad met het indienen van een klacht via de website.

Mijn Klacht:

Maandag 1 juli zou pakket geleverd worden. DHL claimt dat wij niet thuis waren. Dit is incorrect. vandaag 2 juli zou het pakket afgeleverd worden, krijg ik de melding dat we verhuisd waren/adres onbekend. Mijn naam en huisnummer staan op het bellentableau en komt overeen met het etiket van de afzender. Nu bij het inloggen is mijn postcode opeens niet bekend en staat voor retour. Dit is al een keer eerder gebeurd met DHL, slechte service, en de website ook. Kan geen klacht indienen. Krijg een bot en die zegt dat ik de klantenservice dien te bellen. Geheel onpersoonlijk, onvriendelijk en niet klant en service gericht. Zo ga je niet met mensen om. Klacht gemeld via chat (bot).

Gewenste Oplossing:

dat mijn pakket alsnog geleverd worden morgen ipv retour gaat naar de afzender.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw klacht. Vervelend dat u een onterechte niet thuis melding en een verhuismelding heeft gehad. Mijn excuses. Heeft u voor mij uw track en trace nummer, zodat mee kan kijken naar een oplossing? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Freek E-care DHL E-commerce Nederland

Reactie van de melder van de klacht Haaitje75

1 jaar geleden - Beste Freek, Het nummer is 3SRWT0002376118. Ik heb de afzender, G-Star, ook al geïnformeerd over de gang van zaken van DHL. Mvg H. Poppema

DHL

Heeft op 03 juli 2024 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Haaitje75
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM