Mijn Klacht:
Ik heb afgeslopen vrijdag een bestelling geplaatst zodat het zaterdag bezorgd zou worden. Het zou zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur bezorgd worden, maar ik heb geen bezorger gezien, er lag geen briefje in de bus en er is ook niks bij de buren bezorgd. Vervolgens heb ik de hele dag vrij gehouden in de hoop dat het pakket nog geleverd zou worden. Om 17.00 uur werd de status op internet gewijzigd in ‘bezorging op andere dag’. Ik vind het heel vervelend dat het pakket niet op de bewuste dag is geleverd, aangezien ik deze hele dag vrij heb gehouden om het pakket in ontvangst te nemen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het pakket alsnog z.s.m geleverd wordt (eerst volgende werkdag)

