Klacht: pakket niet bezorgd!

09031971 op 01 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 1 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Reactie per mail op 01-06 Inhoud mail: Wat vervelend dat internet aangeeft dat het pakket geleverd is terwijl u het niet heeft! Dat moet frustrerend zijn. Nu zie ik in onze gegevens dat het een buspakje betreft. Dit houdt in...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 1 juni 2015

Een klant heeft een klacht ingediend over een pakket dat volgens DHL als bezorgd is gemeld, maar niet daadwerkelijk is geleverd. De klant kon telefonisch geen contact krijgen met DHL en er was geen afleverbewijs of briefje achtergelaten bij de buren. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Pakket heeft bij DHL de status: BEZORGD maar er is geen pakker geleverd. Telefonisch niet bereikbaar! Niet bij buren afgeleverd, geen briefje in de brievenbus!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het pakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juni 2015 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Reactie per mail op 01-06
Inhoud mail:
Wat vervelend dat internet aangeeft dat het pakket geleverd is terwijl u het niet heeft! Dat moet frustrerend zijn.
Nu zie ik in onze gegevens dat het een buspakje betreft. Dit houdt in dat de bezorger het pakket in de brievenbus mag achterlaten, mits het past uiteraard. Ik wil u daarom aanraden om toch eens in de brievenbus te kijken of de zending daar misschien ligt. Als dat niet het geval is, raad ik u aan om de verzender van het pakket hierover in te lichten. Die kan bij ons een onderzoek opstarten om uit te zoeken waar het pakker wel is.

Ik wil u wel mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u nu ervaart.

Klacht hier gesloten omdat de zending ofwel in brievenbus ligt, ofwel via verzender onderzoek moet komen.

Raffaele

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM