Mijn Klacht:
Beste DHL,
Ik wacht nu al 3 dagen op mijn pakketje dat ik heb besteld bij jeansonline.nl Ik heb gisteren de hele tijd gewacht maar de bezorger kwam maar niet, het pakketje zou tussen 14-18.00 komen toen kreeg ik om ongeveer 21.30 een melding dat de bezorgdag gewijzigd zou worden. Mijn pakketje zou vandaag in de vroege voormiddag komen als ik de dhl track and trace moet geloven. Helaas is dit wederom weer niet gebeurd. Ik baal hier flink van. En het klopt niet wat er op de jeansonline site staat dat er door DHL binnen 1 dag geleverd kan worden, zelfs als het product direct leverbaar is.
Met vriendelijke groet
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat het pakket vandaag nog geleverd kan worden, dan moeten ze maar een extra ronde rijden ik betaal er immers voor.

