Mijn Klacht:
op 3-2 pakket verstuurd naar schoonmoeder in wormerveer, is 80 en altijd thuis, ook iedereen in dat complex, geen briefje in de bus ontvangen.
ik heb zelf op postnl track en trace gekeken, blijkt afgegeven te zijn bij de bruna, maar je kan niet verwachten dat iemand van 80 dit zelf ophaald nu met de sneeuw, sterker nog er is 7,25 betaald om afgeleverd te worden op het woonadres. contact met de klantenservice van postnl gehad na wachttijd van 2 x 18 minuten, geen oplossing alleen bruna in wormerveer kunnen bellen of het iets lang mag blijven liggen, natuurlijk onacceptabel want op 12-2 zou het weer teruggestuurd worden naar ons, en dan moeten we zeker weer 7,25 betalen voor een dienst die niet geleverd is. ook van bruna begrepen dat de postbezorgers straten overslaan en direct bij het afhaalpunt afgeven, dat kan toch niet de bedoeling zijn, immers corona duurt al bijna een jaar en kan geen excuus zijn voor een wanprestatie
Gewenste Oplossing:
pakket ophalen bij de bruna en opnieuw en nu echt afleveren bij schoonmoeder


