Klacht: Pakket niet bezorgd

op 26 augustus 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou bezorgd worden door
GLS. In track en trace staat dat het pakket bezorgd is en daarvoor ook getekend is; er is echter niets bezorgd en dat kan ook niet, er was namelijk niemand thuis.

Er is geen bericht achter gelaten en ook mijn buren hebben niets gezien. Ik ben benieuwd naar de handtekening die gezet is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakket alsnog bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer caris,

Uw klacht hebben we ook via onze mail beantwoord. Helaas heeft de bezorger vrijdag een verkeerde / melding aan de status van uw pakket gegeven. Pakket wordt vandaag alsnog bezorgd.
Nogmaals excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door andre.caris