Klacht: Pakket niet bezorgd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 28-4 kreeg ik een verzendbevestiging met daarin dat het pakketje vrijdag 29-4 zou worden bezorgd. Ben de hele dag thuis gebleven, omdat ik het pakketje begin volgende week nodig heb. Uiteindelijk is er niemand langs geweest en ook geen briefje in de brievenbus. Slordig! Als ik de track & trace code check, dan staat er dat het pakket gisterochtend in Rotterdam was en verder staat er niks.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje alsnog bezorgd wordt en begin volgende week ben ik aan het werk, dus dan graag op m'n werk bezorgen. Ga niet nog een dag voor hen vrijnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zerina71