Klacht: Pakket niet afgemeld bij kpn

op 24 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 24 september 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Uw pakket heeft gisteren om 14:25 de definitieve afleverstatus gekregen. Hier in het systeem staat de status van uw pakket sinds gisteren dus al goed. Waarschijnlijk is er iets in het systeem van KPN verkeerd waardoor de status daar niet door komt. U zult daarvoor toch contact moeten opnemen met KPN hier kan ik verder niks meer doen.

Ik hoop dat de situatie snel voor u wordt opgelost zodat de simkaart in gebruik genomen kan worden.

mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Ingmar Bax