Klacht: Pakket niet aangekomen

Janneke234 op 01 maart 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou eigenlijk 17-2 aankomen maar liep vertraging op. Geen probleem, het pakket zou 18-2 aankomen tussen 10:00 en 13:00. Nog steeds niet aangekomen. Ik bekijk de updates van mijn pakket, staat er dat het afleveringsadres onjuist is. Ik controleer het maar er staat gewoon het goede adres. Ik zie online staan dat er kosten in rekening worden gebracht als het afleveradres onjuist is dus ik wijzig direct de aflevering naar het dichtbij zijnde tankstation. Ben nu al 2 dagen bewust thuis gebleven voor het pakket maar nog steeds niet ontvangen. Hopelijk wordt het snel bij het tankstation afgeleverd maar ik ben er bang voor na het lezen van de slechte reviews over UPS.

Nergens mee tot nu toe.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Janneke, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Kunt u mij de tracking nummer van het pakket sturen? Graag hoor ik van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 maart 2021 om 11:35 geantwoord

Beste Janneke,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service