Klacht: Pakket niet aan gekomen

op 17 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post nl heeft het pakket proberen te bezorgen en heeft het uit eindelijk bij de Primera in Uden afgeleverd en die heeft het terug gestuurd in verband niet met ophalen heb post nl gebeld hoe dat kan en ik heb ook nooit een brief in de brievenbus gehad dat het daar lag het is omdat ik er zelf achterheen ben gegaan maar ondertussen kunnen ze het niet opnieuw versturen terwijl Ali expres zegt dat het onderweg is en ik zo me geld niet terug krijg ik wil graag mijn geld terug

Als het pakket hier komt of ik mijn geld terug krijg want het is een fout van jullie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 september 2018 om 14:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Verloop,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending vanuit het buitenland. Deze zou naar een postkantoor zijn gegaan en u heeft geen briefje van gekregen. Vervolgens is het na een afhaaltermijn van twee weken retour gegaan. U zou graag de zending alsnog ontvangen of het geld terug krijgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie en wil u uiteraard mijn excuses aanbieden voor deze vervelende situatie. Volgens mijn gegevens is inmiddels een klacht ingediend over het niet ontvangen briefje. Vanuit daar wordt het met de medewerker besproken zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Ik kan er niet voor zorgen dat de zending nogmaals bij u wordt aangeboden of een vergoeding voor u regelen. Voor een vergoeding kunt u terecht bij de afzender aangezien dat de opdrachtgever is. Bij schade of vermissing kunnen zij contact opnemen met de eigen post organisatie om na te gaan of zij daar recht op hebben of niet.

De zending is inmiddels retour en dit proces kan ik niet meer tegenhouden. Via https:www.internationalparceltracking.comMain.aspxtrackLX491745824NLNL5401NM kunt u eventueel nalezen dat het retour is gegaan. Deze link zou u aan de afzender kunnen overhandigen zodat zij ook kunnen zien dat het retour komt. De afzender(de opdrachtgever) kan zo nodig een onderzoek laten starten bij de eigen post organisatie. En wellicht kunnen zij u alvast een nieuwe zending toesturen of een andere oplossing voor u zoeken.

Mocht u opnieuw een zending uit het buitenland ontvangen, kunt u ook https:www.internationalparceltracking.comDefault.aspxsearch in de gaten houden. Als u de buitenlandse code op de plek van de 3S-code plakt en daarna uw eigen postcode invult en NL aanvinkt, zou alle info naar voren moeten komen zodra het in NL is verwerkt.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisverloop