Klacht: pakket na ruim 2 weken nog steeds spoorloos

op 25 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket na ruim 2 weken nog steeds spoorloos (11-9 aangeboden door afzender, sindsdien staat er op de website dat het pakket onderweg zou zijn), Kiala is enkel via hun website te benaderen maar op achtergelaten email wordt niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

als ik én normaal contact kan leggen middels telefoon, én als er gereageerd wordt op email, én als het pakket alsnog geleverd zou worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruudvanhaaster