Klacht: Pakket na een week nog niet bezorgd

Onderstaand bericht heb ik gemaild naar GLS:
Ik ben inmiddels een week bezig om een pakket bij mij te krijgen.
Eerst geven jullie aan dat het pakket bezorgd is en dat er voor getekend is op een dag dat ik gewoon thuis was maar nooit een pakket heb gezien.
Dan bel ik meerdere keren en moet ik het pakket gaan ophalen bij een huisnummer wat niet bestaat.
Daarna blijkt pakket weg te zijn, jullie het ook niet weten en het gaan uitzoeken. Uiteindelijk moet ik zelf weer 3 x bellen omdat jullie niet terugbellen.
Dan moet ik bij de versturende partij achter extra gegevens aan omdat jullie niet weten waar het pakket is. De volgende dag bellen jullie ineens wel terug met de mededeling dat het pakket boven water is en dat het afgelopen maandag bezorgd zou worden. Dan zit er een briefje in de brievenbus met een niet thuis code. Als ik deze intype staat er dat het pakket is geleverd en wederom dat hiervoor getekend is.
Eind van het liedje is dat ik nu weer zelf moest bellen en het pakket morgen bij een afhaalpunt ligt.
Ik wil hiervoor worden gecompenseerd

Als ik gecompenseerd wordt voor alle telefoontjes en het feit dat ik een week lang heb moeten wachten op iets wat ik hard nodig had voor mijn paard.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 juli 2017 om 12:24 geantwoord

Ik vind het een waardeloze argumentatie waarom er niet gecompenseerd wordt voor de kosten. Daarnaast vind ik dat gls zich er bijzonder makkelijk vanaf maakt door te stellen dat het nu is opgelost. Een oplossing waar zij geen enkele inspanning voor hebben geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne200